سفارشات
سفارشات

 بچه هااااااااا از این به بعد سفارش قبول میشه در زمینه های قالب سازی و نقاشی روی کاغذ(پینت تول سای رو به دلایلی پاکیدم)

توضیحات:

نقاشی:اول بهم میگین کی رو میخواین بکشم‌ بگین چند نفره باشه دوست دارین از خودم باشه یا ژستشو از روی عکس نگاه کنم یا اینکه رنگ کنم یا نه مدل لباس و اینا رو دقیق بگین اگه هم نخواستین بگین لباسارو خودم بکشم قیمتشم رایگان میباشد و اینکه  فقط سونیکی نمیکشم مدل های پونی و انیمه ام میکشم چیبی هم هست سانی کیدز هم هست(همونایی که تو وب قبلیم بود)

نمونه:حالا بععدااااااا

 

 

قالب:عکسارو بدین و بگین که میخواین مال کجاهاش باشه مال هدر باشه پس زمینه باشه رنگ منو و متن و اینا رو هم دقیق بگین.رایگان هست

نمونه:قالب وبم که خودم درستش کردم

 

عکس گرافیکی و بنر:خب دیگه اینو هم میدونین باید چیکار کنین!برای عکس گرافیکی یه صفحه سفید باز کنم از خودم یه چیزی بکشم یا یه عکس بدین تا من ویرایش کنم و اینا،اینم رایگان میباشد.

نمونه(دومی کاملا کار خودمه و صفحه سفید باز کردم .  سومی هم عکس پست ثابته که فقط دختره بود بقیشو خودم ویرایش کردم  تو این پست نذاشتم اولی بنر فصل پنج داستانه با اسم say goodbye

 

 



[ جمعه 15 / 10 / 1395 ] [ 6:13 بعد از ظهر ] [ ♥❗❤єภשคภɠєlค гค❤❗♥ ] [ ]
آخرین مطالب